ponedjeljak, 9. listopada 2017.

Majčina molitva Gospodu: Reči koje svaka žena treba da zna za dobro svoje dece!


Majčina molitva iz manastira Tresije na Kosmaju

Oče sveti, besmrtni, iz koga izlazi sva dobrota i blagost, skrušena ti se molim za decu koju si mi podario da rodim.



Sačuvaj ih u svojoj milosti i svetosti, da bi se tvoje ime proslavljalo u njima. Uputi me svojom milošću kako da ih podignem za slavljenje tvoga svetog imena, a na korist ostalih ljudi.

Obdari me potrebnim strpljenjem i snagom za to. O gospode, prosveti razum moje dece tvojom premudrošću, da nauče dušom i mišlju tebe da vole. Usadi u srca njihova strah i odvratnost prema svakom poroku, da bi mogli ići pravim putem bez grešnosti.

Ukrasi duše njihove čistotom, dobrotom, poniznošću, marljivošću, strpljenjem i svakom vrlinom.

Čuvaj usne njihove od svih kleveta i laži. Blagoslovi moju decu da bi mogla napredovati u vrlinama i svetosti i rasti pod tvojom zaštitom, a i ljubavi poštenih ljudi.

Da biste izliječili zglobove, 2 sata prije spavanja...
Da biste izliječili zglobove, 2 sata prije spavanja...
Recept protiv podočnjaka! Ispostavilo se da samo trebate...
Recept protiv podočnjaka! Ispostavilo se da samo trebate...
Nakon korištenja ovog proizvoda, zglobovi su mi ponovo kao u 20-im. Svako jutro
Nakon korištenja ovog proizvoda, zglobovi su mi ponovo kao u 20-im. Svako jutro
Nema potrebe da idete ljekaru, izliječite zglobove jednostavnim...
Nema potrebe da idete ljekaru, izliječite zglobove jednostavnim...

Neka bi njihovi anđeli čuvari bili sa njima i čuvali ih u mladosti od varljivih pomisli, zlih i grešnih kušanja ovoga sveta i od svih zamki nečistih duhova.

A kad moja deca pogreše pred tobom, ne okreni svoje lice od njih, nego, prema tvome velikom milosrđu, budi milostiv i prema njima, jer ti si jedini koji čistiš ljude od svakog greha.

Nagradi moju decu onim zemaljskim dobrima i svim što im je potrebno za spasenje. Sačuvaj ih od razjarenosti, gneva, nesreće, zla i muka kroz sve dane njihovog života.

O, dobri Gospode, ja ti se molim, nagradi i mene radošću i veseljem od moje dece. Sačuvaj me u čestitosti i pravednosti da sa svojom decom mogu stati pred tebe u dan strašnoga suda tvoga i da bez straha mogu da kažem:



“Evo me, Gospode, sa decom koju si mi dao, da zajedno sa njima veličam tvoje najsvetije ime Oca, Sina i Svetoga Duha sve dok traje ovoga sveta.”

AMIN

(BalkansPress / Opanak.rs)

0 komentari