nedjelja, 5. studenoga 2017.

ZA RODJENDAN SU ME PRITVORILI..


Znao sam da mi drustvo sprema neko iznenadjenje za 29.rodjendan ali nisam znao sta pa sam pokusavao da saznam ali nije mi uspijevalo. I taj dan ja sam u stanu pustao muziku jer mi nisu dozvoljavali da bilo sta radim dok su oni sve pripremali i onda sam primijetio kako policija ulazi u ulaz. A komsinica ih zvala zato sto mi je muzika bila preglasna, meni je proslo kroz glavu da nisu poslali kakvu djevojku da odradi posao.


 I kada su pozvonili na vrata bila je policajka sama rekla mi je ” Molim vas mozete li malo utisati muziku” ? a ja sam joj rekao: ” Naravno secere,za tebe radim sve gasim muziku,skidam gace i krenuo sam polako prema njoj i uhvatim je za s**u.” Ljudi moji kakve sam batine tada dobio i plus jos prijavu za napad na sluzbeno lice i pritvorili su me u zatvor. Poslije su me roditelji jedva izvukli.

0 komentari