ponedjeljak, 4. prosinca 2017.

HRVATICA SAM, NIKADA NISAM PLANIRALA ALI ETO DOGODILO SE…

Image result for HRVATICA SAM, NIKADA NISAM PLANIRALA ALI ETO DOGODILO SE…
Hrvatica sam, nikada nisam planirala ali eto dogodilo se i da se zaljubim u momka preko Dunava. Otac mi je domobran, u ratu je ostao invalid i izgubio je brata. Dan kada sam mu rekla za svoga



dečka nije ništa rekao. Niti dan poslije, niti tjedan, mjesec. I došlo je vrijeme momkove slave i tako je on pozvao mene (i moju obitelj) da dođem u Beograd. Spakovala sam torbu i ustala se ujutro da krenem na bus kada me je dočekao otac zajedno sa mamom i bratom- svi lijepo sređeni- i rekao da

idemo zajedno i da ima da se ponašamo kao ljudi. Brata je posebno opomenuo da se ne blesira i ne valja gluposti. Pojavili smo se- ne mogu reći tko je bio iznenanđeniji momak ili njegov otac. Kada smo ušli svi su zašutjeli i tata je rekao, “Pa dobro gdje je ta rakija susjed?” Najljepši dan u mom životu.

0 komentari