četvrtak, 14. prosinca 2017.

ISPOVEST: Moj zivot nije moj. Od detinjstva mi je predodredjeno da se mucim…


Moj zivot nije moj. Od detinjstva mi je predodredjeno da se mucim. Jos kao mala sam gledala roditelje koji se biju, i to traje do dan danas imam 25 godina. Majka nikada nije bila uz mene, branila je tatu uvek i ako me je bio sve dok me ne iskvari . Kasnije sam pocela da bezim od kuce jer sam osetila nagonsku potrebu za muskim telom, suzdrzavala sam se dugi vremenski period jer mi nikada nisu dozvoljavali da se druzim i izlazim kao moji vrsnjaci. Skolu nisam razvrsila. Udalavala sam se tri puta jako mlada samo da bih pobegla od njih. Uvek nesrecno zaljubljena prekukala sam celu mladost i uvek bila povredjena. Nikada me niko nije voleo pa ni roditelji. I kada sagledam sve sta sam prosla u zivotu dobro sam i ziva. A kada bi me videli kako izgledam ….hmmmm..nikada ne biste rekli da sam to ja!!!

0 komentari