ponedjeljak, 4. prosinca 2017.

UDATA SAM, DVOJE DJECE, MUŽ OD KAKO SE RODILO DRUGO DIJETE NE PRESTAJE....


Udata sam, dvoje dece, muž od kako se rodilo drugo dete ne prestaje da pije, postao je pravi alkoholičar, misli da sam ga prevarila i da to dete nije njegovo. Ja ne mogu da radim jer brinem o deci i kući, a muž samo pije, jede, spava i svadja se.




Jedino što nas njegova majka izdržava sa 200evra, malo je i ja sam se krenula mnogo zaduživati u prodavnici, dug nam je i do 10.000 din. Gazda prodavnice je toliko bio besan da je došao ispred kuće da se svadja




sreća muž nije bio tu a deca su se igrala u kuću pa sam ja gazdu u garažu odvela i tamo bila jako nepristojna kada sam mu se nabacivala. Naravno to nije bilo dovoljno, on je nastavio da me iskorišćava a ja ne znam šta ću drugo, osećam se prljavo al para nemam a mora nešto da se jede.

0 komentari