srijeda, 12. listopada 2016.

Završila sam ranije sa poslom i odlučila da posjetim muža i da ga iznenadim...


Završila sam ranije sa poslom i odlučila da posjetim muža i da ga iznenadim. Kada sam došla ispred njegove kancelarije nije bilo sekretarice, te sam odlučila ući bez najave. Prišla sam vratima i šokirala se kada sam čula zvukove uzdisanja, zvukove kakve može proivesti samo žena koja beskrajno uživa dok se, ONO da ne budem vulgarna.



Odma mi je prošlo kroz glavu, tačnije sabrala sam 2 i 2 i shvatila da moj muž “puni” mladu sekretaricu. Tada sam se polako izvukla i otišla kući, jer nisam imala hrabrosti da napravim taj odlučujući korak i uđem i zateknem ih na djelu. Međutim evo par dana je prošlo i u mene se uvukla neka sumnja, šta ako je neko drugi bio u muževoj kancelariji, možda to nije bio on, tek sada mi krivo jer nisam ušla.



Više ne znam šta da mislim. U braku smo preko 15 godina i nikada nisam uočila nikakve tragove da me vara. Ne znam šta da mislim, najgore od svega što se ne mogu posavjetovati ama baš ni sa kime. Šta vi mislite, da li me vara?

0 komentari