nedjelja, 3. prosinca 2017.

Voleo sam jednu devojku pre 6 godina, volela je i ona mene… Ali vremenom veza je postala ...


Voleo sam jednu devojku pre 6 godina, volela je i ona mene…

Ali vremenom veza je postala suviše teška i ja sam je ostavio.

Preselio sam se u drugi grad zbog posla i ubrzo nakon toga sam se oženio i dobio ćerkicu, ali pored svega toga često sam mislio na nju i ako je više nisam ni čuo ni video.

Nakon dve godine doživeo sam tešku saobraćajnu nesreću i kako doktori kažu bio sam na ivici smrti. Jedne noći u bolnici probudio me je nečiji jecaj. Ona, moja bivša, sedela je pored kreveta i ljubila me u ruku…

Njen poznanik bio je dežuran tu noć i pustio je da me vidi.

Dugo smo razgovarali i plakali. Ja sam se oporavio, vratio se svojoj porodici ali sad ne mogu prestati da mislim o njoj…

0 komentari